Heb je wel eens een verkoopbespreking afgesloten, waarbij je wilde dat het altijd zo makkelijk was? Ik heb het over het soort gesprek waarbij je na af...
Heb je wel eens een verkoopbespreking afgesloten, waarbij je wilde dat het altijd zo makkelijk was? Ik heb het over het soort gesprek waarbij je na af...
Heb je ooit een sms gesprek gevoerd dat onnodig gespannen was? Terwijl jij iets aan het schrijven was, zag je de kleine "typ"-indicator van je vriend ...
Het optimaliseren van prospectie en verkoop emails is iets wat uiterst belangrijk is voor een verkoper. Je probeert namelijk de aandacht van je prospe...
De meeste mensen lezen de laatste zin van een sales email niet. Dit komt omdat deze zin bijna altijd hetzelfde is. Immers, de meeste mensen sluiten ...
Tenminste een derde van verkoop e-mails begint ik met een variatie op: "Hoe is het met je?”.
Wat is het verschil tussen de sales email die niemand opent en waarop niet wordt gereageerd en degene die tientallen nieuwe klanten genereert? Is het ...
Als je in 2017 nog steeds een email begint met ‘Hallo, mijn naam is X en ik werk voor bedrijf Y’, dan zul je echt snel je aanpak moeten veranderen. Pr...
Wanneer we het in Sales over bezwaren wegnemen hebben, is het vaak gericht op de latere stadia van de koopcyclus, meestal tijdens de onderhandelingen....
De follow-up sales email is in mijn optiek een belangrijkere email dan de initiele email in het prospecting proces. Waarom? Omdat een prospect veel ve...